Tur 360 Kontaktlar

Marketingning xalqaro tamoyillari

Vaqt o'zgaradi. Prinsiplar o'zgarishsiz qolmoqda. Ular bizning qarorlarimizni va boshqalar tomonidan qanday baholanishimizni belgilaydi. “Yaxshiroq kelajak” yaratish missiyamiz doirasida bizning Xalqaro Marketing Prinsiplarimiz (IMPs) global brendlarimizni muvaffaqiyatli rivojlantirish uchun mahsulotimizni mas’uliyatli va barqaror targ‘ib qilishda davom etishimizni ta’minlaydi.

Yosh chegarasi ostidagi shaxslar hech qachon chekmasliklari yoki tarkibida tamaki yoki nikotin bo'lgan mahsulotlardan foydalanmasliklari kerak.

Biz xalqaro marketing tamoyillarini barcha mahsulotlarimizga qoʻllashga va oʻzimiz faoliyat yuritayotgan barcha bozorlarda bir xil yuqori standartlarni saqlab qolishga intilamiz, garchi bunday tamoyillar amaldagi mahalliy qonunlardan qatʼiyroq boʻlsa ham.

Biz sotadigan mahsulotlar turli xil xavf profillariga ega ekanligini tan olgan holda, biz mas'uliyatli marketingga sodiqligimizni tasdiqlash usullarini mos ravishda o'zgartiramiz.

Biz sigaretalarimizni hozirgi kattalar chekuvchilarning afzalliklarini hurmat qilgan holda mas'uliyat bilan sotamiz.

Salomatlik xavfi kamayishi mumkin bo'lgan mahsulotlar, agar kattalar foydalanuvchilar ongli ravishda qaror qabul qilishlari uchun zarur bo'lgan barcha ma'lumotlarni olishsa, tamaki mahsulotlaridan zararni kamaytirishga yordam berishda o'zlarining to'liq salohiyatiga erishishlari mumkin. Shuning uchun biz iste'molchilarga mahsulotlarimiz haqida to'liq va aniq ma'lumot berishimiz muhim.

Bizni boshqaradigan 10 ta asosiy mavzu:

1. Yaxshi kelajak

Mijozlarimiz xilma-xilligi oldidagi asosiy majburiyatimiz va asosiy vazifamiz “Yaxshiroq kelajak” qurishdir.

2. Iste'molchi tanlovi

Iste'molchining tanlovini hisobga olish qobiliyatiga ishonch

3. Faqat belgilangan yoshga etgan iste'molchilar

Mahsulotlarimiz faqat yosh chegarasiga etgan iste'molchilarga mo'ljallangan va sotiladi

4. Mas'uliyatli yondashuv

Biz qilayotgan har bir narsada mas'uliyatli bo'lishga sodiqlik

5. Ilmiy asoslilik

Jahon darajasidagi ilmiy tadqiqotlar bizning biznesimiz va mahsulot portfelimizning markazidir

6. Mutlaq shaffoflik

Biznes yuritishda mutlaq shaffoflik

7. Barqaror kelajak

Bizning maqsadimiz va ambitsiyamiz "kelajak avlodlar" uchun ekologik barqaror biznesni yaratishdir.

8. Samarali hamkorlik

Bizning biznesimiz muammolarini yolg'iz hal qilib bo'lmaydi, biz sheriklar bilan hamkorlik qilishga e'tibor qaratamiz

9. Turli xillik

Har tomonlama xilma-xillikka sodiqligini ko'rsatadigan haqiqiy xalqaro biznes

10. Yangi kattalar avlodini jalb qilish

Mavjud va o'sib borayotgan iste'molchilar talablarini hisobga oladigan biznes

 

Bizning printsiplarimiz

Guruh kompaniyalari va bizning nomimizdan ishlayotganlarning barchasi, har qanday holatda ham, ushbu Marketing tamoyillarini har qanday sharoitda ham vijdonan qabul qilishlari va ularga rioya qilishlari kerak.

Mahsulotlar assortimenti bo'yicha marketingimiz quyidagilar bo'ladi:

1 - Mas'uliyatli  
2 - Ishonchli va chalg'itmaydigan
3 - Belgilangan yoshga etgan iste’mochilarga mo’ljallangan
4 - Shaffof
5 - Amaldagi barcha qonunlarga muvofiq

 

Marketingning xalqaro tamoyillari

Ijtimoiy tarmoqlarda yoshlarni nikotin mahsulotlaridan ehtiyot qilish bo'yicha  yo'riqnoma